Peugeot 308 GT с два динамични и изключителни двигателя

Общи 12 септември 2014 | Speed-Press.com A- A+ 23730 посещения | без коментари

Peugeot 308 GT заявява безцеремонно своята уникалност. Предницата на тази динамична версия е подчертана с Лъва, централно разположен в предната решетка с три хоризонтални линии. Светлинната идентификация се откроява с LED светлини. Предните светлини са съставени от 62 светодиода за оптимална видимост при всякакви обстоятелства. Моделът предлага невероятна аеродинамична и стилистична чистота. Той е стъпил върху гуми с алуминиеви джанти 18’’ Michelin Pilot Sport 3. В задната си част, 308 GT впечатлява с „позата“ си, именно чрез лакираната в черно тръба на ауспуха и декорациите тип двоен ауспух. Надписът GT е разположен върху предната решетка, задния капак и предните калници.
В купето също откриваме изключителна обстановка. Тя се основава на стъкления покрив като таван и елементите в антрацитен цвят, както и червени декоративни шевове на тапицерията, серийно текстил / кожа или черна кожа Nappa като опция. Алуминиевите елементи на педалите и на праговете на вратите изразяват технологичната идентичност на автомобила. Основен елемент в един спортен автомобил, мястото на водача е идеално благодарение на ергономичността на PEUGEOT i-Cockpit. Водачът може да намери най-удобното положение чрез настройване във височина и дълбочина на волана, специфичен със своята перфорирана кожа и емблема GT. Бордното табло, разположено на нивото на очите, за да не отклонява погледа от пътя, е с нов фон с мотиви на шахматна дъска.
За оптимална удовлетвореност, GT предлага нов тип шаси със специфични реглажи и динамични двигатели, отговорящи на екологичните норми Euro6. Инженерите на марката са използвали всичкия ноу-хоу на PEUGEOT, за да достигнат до забележително отношение тегло/мощност, от само 5,85 кг/к.с. при 308 GT бензин, залог за силни усещания и контрол. Техническите показатели говорят сами. За ускорение от 0 до 100 км/ч, 308 GT се нуждае от само 7,5 секунди, при версията бензин.
Четири цилиндровият бензинов двигател 1.6L THP 205 S&S се предлага с 6 степенна механична скоростна кутия, за оптимално използване на въртящия момент от 285 Нм, от 1750 до 4500 об/мин. Това високо ниво на технически показатели се съчетава с много ниски емисии на CO2 и разход на гориво, от само 130г/км и 5,6л / 100км. Четири цилиндровият 2.0L BlueHDi 180 предлага технически показатели от високо ниво. Той достига максималната си мощност от 180к.с. при 3750 об/мин и максимален въртящ момент от 400Nm при 2000 об/мин. Със съотношение тегло/мощност от само 7,3 кг/к.с., този двигател се нуждае само от 5,5 секунди, за да ускори от 80 до 120 км/ч на предпоследна предавка. С обем от 1 997 cм3, емисиите на CO2 са забележителни, само 103g и разход на гориво от 4,0л / 100км. Този Дизелов двигател се предлага с 6 степенна автоматична скоростна кутия EAT6, създадена и разработена съвместно с Aisin AW. Тя се възползва от технологията Quickshift, която гарантира бързо преключване на предавките.
Предният и задният мост (Pseudo Mc Pherson отпред, с деформируема щанга отзад) получават специфични реглажи, адаптирани към двигателите и духа на автомобила. Параметрите са така регулирани от инженерите, че да могат да осигурят перфектно поведение на автомобила при всякакви пътища, със сигурно и прецизно взимане на завоите. Според версията, твърдостта на предното и задно окачване е увеличена от 10 до 20% за по-спортно пътно поведение, без време на замисляне.
Едно такова високо изпълнение има нужда от ефективна спирачна система, лесна за контролиране и без загряване. Тази система се управлява от системата Bosch 9CE разпределящо усилието между четирите диска. Предните дискове с диаметър от 330 мм и дебелина от 30 мм, са с плаващ спирачен апарат с бутало от 60 мм. Задните дискове са с диаметър от 268 мм при 308 GT и 290 мм при 308 GT SW. Повече информация в прикачения файл.

 
Ключови думи:   peugeot
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте