В състезанието на автомобилните производители за върха в световните продажби General Motors (GM) и Volkswagen са близко един до друг. Според проучване GM е реализирала приблизително 9,72 милиона коли през 2013 г., а от Volkswagen съобщиха, че са продали „над 9,7 милиона автомобила”. При това от Volkswagen броят и продажбите на тежкотоварни автомобили на дъщерните си фирми MAN и Scania. Без тях реалната цифра щеше да бъде около 9,5 милиона. Вероятно Toyota отново ще бъде лидер, но още не е предоставила точни данни.Volkswagen иска да стане водач на класацията в световен мащаб до 2018 г. Най-важният пазар за Волфсбург е Китай, където са реализирани 3,27 милиона продажби. В цяла Европа от Volkswagen са продали 3,65 милиона автомобила, а в САЩ – само 611 700. Дъщерната фирма на GM Opel достави през 2013 г. толкова автомобили, колкото и през 2012 г. – по този начин спечели за първи път от 14 г., запази пазарния си дял на свиващия се европейски пазар, т.е. не регистрира спад. Ръст беше отбелязан в 11 страни, сред които на основни пазари като Германия, Великобритания и Испания, както и в страни с увеличение на продажбите като Турция и Русия. Колко е важно присъствието на световния пазар, ни показва сравнението на VW с PSA Peugeot-Citro
 
       Пътната обстановка на 21 януари
      Пътната обстановка на 21 януари
    
     
       680 к.с. за 911 GT2
      680 к.с. за 911 GT2
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Opel Videos
    Opel Videos   
    

