След фейслифта Opel Insignia впечатлява със значително по-висококачествения си и комфортен интериор. За това допринася и подобрената концепция на управлението с намален брой бутони, която позволява значително по-интуитивно управление на функциите на автомобила.Отвън промените включват нова радиаторна решетка, по-динамично оформени фарове и модифицирани задни светлини. Но някой от най-хубавите новости са невидими за очите – като мощния и изискан 1,6-литров бензинов турбомотор със 170 к.с. на Insignia 1.6 SIDI Turbo. Абревиатурата SIDI (Spark Ingnition Direct Injection) показва, че този агрегат е от най-новото поколение бензинови двигатели от Рюселсхайм с директно впръскване на бензина, свръхпълнене и променливо управление на клапаните. Много добро впечатление ми направи изключително тихата и изискана работа на двигателя, което се дължи и на балансиращите валове. Между другото, те се монтират на този агрегат само при Insignia, при другите модели турбомоторът е без тези повишаващи комфорта компоненти.Но ако разбудите новия турбомотор с рязко натискане на педала на газта, той реагира спонтанно и впечатлява с мощна тяга още от ниски обороти (до 280 Нм при Overboost). Този мощен и еластичен характер на SIDI, особено в комбинация с модернизираната 6-степенната автоматична трансмисия с понижено вътрешно триене,  позволява много спокоен – или подчертано спортен - стил на шофиране. Комфортът и тишината в интериора са на нивото на автомобил от по-горен клас, при 90 км/ч двигателят работи с „дизеловите” 1500 об/мин. Ниските обороти на двигателя освен нивото на шума и комфорта повишават и икономичността – според Opel средният разход на гориво на 1.6 SIDI Turbo е 6,6 литра на 100 км. При теста разхода бе с около 1 – 1,5 литра повече, което е много добро постижение за турбобензинова лимузина с мощност 170 к.с. с голям, гъвкав багажник. Значителен напредък има и при окачването, което благодарение на новите си настройки вече не трополи при преминаване през напречни фуги – дори и с 18-цоловите гуми на тестовия автомобил. А великолепната управляемост и стабилност по курса на Insignia никога не са били обект на критика. ИзводНовата Insignia е оптимизирана точно там, където имаше нужда. Подобрено управление, великолепни нови икономични двигатели и повишен комфорт – лимузината от Рюселсхайм вече по нищо не отстъпва на конкурентите си, а дори ги превъзхожда в много отношения. Технически данниOpel Insignia 1.6 Turbo AT4 цилиндъра, турбо, отпред напречно • 4 клапана на цилиндър • работен обем 1598 куб.см • мощност 125 кВт (170 к.с.) при 6000 об/мин • макс. въртящ момент 260 (280 Нм при Overboost) при 1650-4250 об/мин • предно задвижване • 6-степенна автоматична трансмисия • Д/Ш/В 4842/1858/1476 мм • багажник 500-1015 л • резервоар 70 л • 0–100 км/ч за 9,9 сек • максимална скорост 210 км/ч • разход EU-Mix 6,6 л А95Н/100 км • CO2 155 г/км • Цена:47 250 лева  Агенция Speed-Press  
 
       Най-важните автомобили от Първата световна война
      Най-важните автомобили от Първата световна война
    
     
       Голфър получи BMW i8 за супер удар
      Голфър получи BMW i8 за супер удар
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!