Единствената останала заводска кола на Audi със състезателен номер 2 спечели "24 часа на Льо Ман" 2011. Беноа Трелюие, Андре Лотерер и Марсел Феслер успяха да удържат на атаките на трите автомобила на Peugeot и завършиха само на 13,8 сек пред Симон Пажено, Себастиен Бурде и Педро Лами.
Надпреварата се превърна с класика, след като двете водещи коли на Audi катастрофираха, а екипът на Peugeot преодоля проблемите от миналата година и сега успя да класира всичките си автомобили 908 до финала. До финала екипажът на немската компания парираше непрестанните атаки на френските коли. На 15-я час видяхме страхотна битка между Антъни Дейвидсън и Марсел Феслер, които се изпревариха два пъти, но по-късно Александър Вюрц направи грешка в дъжда и се удари на завоя "Индианаполис", което му коства престой от над 10 минути в бокса.  
Честното Peugeot на ORECA завърши на 5-о място, а зад него завърши най-бързият бензинов автомобил на Rebellion Racing. 
В клас GTE Pro спечели Chevrolet Corvette, а Ferrari 458 Italia завърши втори.
и F1 Racing България
Крайно класиране в "24 часа на Льо Ман"
Позиция    кола    екип    разлика
1.  Audi    Феслер, Трелюие, Лотерер    
2.  Peugeot    Бурде, Пажено, Лами    +   13.854 сек
3.  Peugeot    Саразен, Монтани, Минасиан    +   2 об.
4.  Peugeot    Вюрц, Жене, Дейвидсън    +   4 об.
5.  Peugeot Oreca    Лапиер, Дювал, Панис    +  16 об.
6.  Lola-Toyota    Прост, Яни, Блекемолен    +  17 об.
7.  Lola Aston Martin Kronos    Икс, Лайндерс, Мартин    +  27 об.
8.  Zytek Nissan    Ойех, Кимбър-Смит, Ломбард    +  29 об.
9.  Oreca Nissan    Майо, Ордоне, Айари    +  35 об.
10.  Lola HPD    Тъкър, Бошу, Барбоса    +  36 об.
      
      Тунинг за "соц-модели" - ЗАЗ HULK и други +видео
    
    
      
      Механици мерят сили във варненска квалификация
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
    